Вступ
Розділ 1 Теоретичні основи використання компютера в навчальному процесі
1.1 Трактування поняття "нова інформаційна технологія" навчання
в науково-педагогічній літературі
1.2 Сутність використання комп`ютера в навчальному процесі
1.3 Дидактичні умови, що сприяють підвищенню ефективності використання
комп`ютера в навчальному процесі
Висновки до першого розділу
Розділ 2 Дослідно-експерементальна перевірка дидактичних умов, що сприяють
підвищенню ефективності використання комп`ютера в навчальному процесі
2.1 Стан проблеми використання комп`ютера на уроках геометрії в практиці
сучасної школи
2.2 Програма дослідно-експерементальної роботи
2.3 Результати дослідної роботи
Висновки до другого розділу
Виновки
Список використаних джерел
|